Підсистеми Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (ЄСІТС) “Електронний кабінет”, “Електронний суд” та підсистема відеоконференцзв’язку офіційно почали функціонувати з 5 жовтня 2021 року. Нотаріуси Житомирської області успішно підключилися до ЄСІТС.

Функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи та обов’язок, зокрема, нотаріусів зареєструвати офіційні електронні адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі, визначено статтями 14 ЦПК України, 6 ГПК України.

ЦПК https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1618-15#Text

ГПК https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1798-12?find=1&text=%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD#Text

Відповідно до повідомлення ДСА України, за допомогою сервісу Електронного суду учасники судового процесу можуть подавати до суду процесуальні документи (позовні заяви, клопотання тощо) в електронному форматі.  

Після успішної відправки учасник судового процесу може відслідковувати рух та стан розгляду свого документа в суді. Інформація про доставку документа, його реєстрацію та інші відомості надсилаються до електронного кабінету автора в автоматичному режимі.

Також, учасник судового процесу за допомогою сервісу Електронного суду може сплатити судовий збір та інші платежі у режимі онлайн, сформувати та надати електронне доручення іншій особі, та додатково отримувати:

 – веб-посилання на тексти всіх сформованих судом процесуальних документів по справі, в якій учасник процесу приймає участь: судові рішення, судові повістки, виклики тощо;

 – інформацію про отримані та зареєстровані вхідні документи по справі разом з документами в електронному форматі;

 – інформацію про отримані документи по справі від інших учасників разом з документами в електронному форматі;

 – електронні документи, що спричинили зміну стану розгляду справи, протоколи автоматизованого розподілу, тощо.